Algemene informatie

Als leidinggevende zult met enige regelmaat kwaliteitsproblemen signaleren. Zelf constateren of door opmerkingen van de opdrachtgever.
Hoe u met die problemen omgaat en uw medewerkers zover krijgt dat de kwaliteit binnen een gestelde termijn naar een voor u acceptabel niveau is gebracht is ook gewoon een vaardigheid die aan te leren is.

In deze 2 daagse training krijgt men de vaardigheden aangereikt en kunnen deze in de praktijk getoetst worden en tijdens de tweede dag ook besproken worden.

Inhoud

Dag 1

  • wat is kwaliteit
  • kwaliteit beoordelen en wegen
  • verbeterplan bepalen
  • verbeterplan bespreken met medewerkers
  • SMART maken verbeterplan
  • praktijkoefening

Dag 2

  • evalueren praktijkoefeningen
  • bijsturen competenties
  • hoe medewerkers te corrigeren bij niet nakomen afspraken
  • rondvraag praktijkervaringen

Meer weten?

Wilt u meer weten over deze training? Wij beantwoorden uw vragen graag!

Contact opnemen

Deze training is nog niet ingepland voor open inschrijving

Heeft u vragen over de planning of over de mogelijkheden van een incompany-training, neem dan gerust contact op

T: 0344-653848

E: info@carling.nl

of via de contact pagina

Soort
Training
Incompany
Open inschrijving
Duur
2 dagen
Examen
Nee

Uw investering
€ 375,00

Genoemde prijzen zijn exclusief BTW en per persoon.