Algemene informatie

De gastvrijheid van uw medewerkers bepaalt mede de beleving van de kwaliteit van bewoner en klant, dat is aangetoond. Alle elementen van non-verbale en verbale communicatie zijn daarbij bepalend.

Met deze training maakt u uw mensen bewust van het effect van hun communicatieve gedrag en geeft u hen handvatten om daar goed mee om te gaan.
Deze levendige  training beslaat 1 dagdeel van circa 3 uur. 

Dat doen we met dezelfde praktische insteek die u van ons gewend bent en helemaal gebaseerd op de specifieke zaken in ons vakgebied. Uiteraard in de taal die onze doelgroep spreekt.

De onderwerpen:

- enkele voorbeelden van "gastvrij" zijn, goed en fout
- bewustwording van het effect van gastvrij zijn. Wat doet het met de klant/collega
- bewustwording dat jouw gedrag de tevredenheid zal beïnvloeden, ondanks dezelfde inspanning en kwaliteit
- toepassingen in de schoonmaak
- enkele handige tips en trics
- vragenronde en discussie's


Voor nadere informatie kunt u graag contact opnemen. 

Meer weten?

Wilt u meer weten over deze cursus? Wij beantwoorden uw vragen graag!

Contact opnemen

Deze training is nog niet ingepland voor open inschrijving

Heeft u vragen over de planning of over de mogelijkheden van een incompany-training, neem dan gerust contact op

T: 0344-653848

E: info@carling.nl

of via de contact pagina

Soort
Cursus
Incompany
Open inschrijving
Duur
Circa 3 uur
Examen
Nee

Uw investering
€ 95,00

Genoemde prijzen zijn exclusief BTW en per persoon.